tirsdag 6. juli 2010

Milla, Omar og Selma.


Jeg hadde glemt kameraet mitt, så har lånt bildene fra Sofie Hedman

Det er kyllingenes navn. Hva gutten heter...? Hm..det glemte jeg å spørre om. Ble veldig opptatt og fasinert av disse skjønne kyllingene som hoppet rundt på en lekeplass i gamlebyen i Nablus her om dagen. Tre barn satt på en benk og passet på de. Kyllingene hadde de nettopp kjøpt for 1 shekel hver, ca 1,50 norske kroner. Nei, de skulle ikke spise de, kun leke med de. Hvordan kunne jeg spørre om noe sånt!?

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha en liten kylling å leke med=)=)=)
    men når den blir en høne er jeg ikke fullt så interessert lenger.. Hehe... Kanskje jeg kan gi den bort til noen andre? Hmmm...

    De var så nusselige! Kult at små barn kjøper sånne for å leke med de!! Hvem trenger en bamse, når de kan kjøpe så billige kosedyr(levende)?

    Janne

    SvarSlett
  2. I know, hadde lyst til å stikke nedi gaten for å kjøpe noen selv. Men dessverre er jeg litt redd for de når de blir store...
    Da er det bedre med kosedyr:-)

    SvarSlett