fredag 25. juni 2010

Inn på Vestbredden igjen

Rett over grensen fra Jerusalem til Ramallah. De områdene som ikke har mur har som regel et høyt gjerde som skiller Israel fra de okkuperte palestinske områdene.

Tilbake i Yanoun nå, kom tilbake i går kveld, men blir ikke så lenge. I morgen skal jeg opp til Iraq Burin og besøke familiene og barna der. Den ukentlige demonstrasjonen der oppe er i morgen så jeg skal være med på den før jeg drar ned til Jerusalem igjen. Og så har jeg fått 2 dager fri!

2 kommentarer:

  1. Fri, jippi... Hehe.. Skal du egentlig være i yanoun resten av oppholdet?

    klem fra janne

    SvarSlett
  2. Yes, jippi!! Ja, men har 2-3 dager innimellom hvor jeg skal jobbe i Jerusalem. Saa naa er jeg i Jerusalem. Faar ikke blogget paa min egen pc (no internett...) og haaplost aa skrive norsk paa denne;-)

    KLEM tilbake:-)

    SvarSlett