tirsdag 11. mai 2010

Long time no see

God morgen alle sammen!
I dag et det litt over en uke siden jeg sist oppdaterte bloggen min, det er for dårlig! Én ting jeg har merket er at det blir vanskeligere og vanskeligere å skrive hvis jeg ikke har fått oppdatert den på en stund. Det skjer så mye hver dag og jeg vet til slutt ikke hvor jeg skal starte. Så nå bare hopper jeg i det og begynner med det jeg husker best.

I dag kommer fortsettelsen av glad-historien, noen tanker om Hebron, og utover i uken kommer det litt om studenter og deres fremtidsønsker på et av de beste universitetene i området, barn og drømmer, og litt mer om hverdagslivet i Yanoun.

Hjerterom i Hebron.

Det er veldig hyggelig med så god respons dere har gitt meg, enten via kommentarer på bloggen, email eller telefon, jeg setter utrolig pris på det. Er det noe dere ønsker at jeg skal skrive om, noe dere lurer på, eller er nysgjerrig på så er det bare å gi meg et lite pip.

1 kommentar:

  1. Snakk om sola så skinner den:-) Snakket akkurat om deg, og at det hadde vært stille på bloggen din en stund, men jeg har jo snakket med deg underveis, og vet at du har hatt det travelt. Det er så spennende å lese og se på bilder fra hverdagen din, selv om jeg vet at du opplever så mye mer enn du får formidlet. Og bildene har jo egne historier å fortelle, de er så fine! Likte sælig det med "hjerterom"...
    Glad for at sydama endelig har fått symaskin, men brudekjolen får vente!! Eller...?
    Lykke til videre, beste mai-hilsener fra mamma

    SvarSlett